Projekt õun
Arendava tegevuse metoodika rakendamine lasteaias.
Vanus: 1,6-3a lapsed
Kuu eesmärgid:
- laps tunneb ära, milline on ÕUN.
- laps teab, et ÕUN on ümmargune ja ümmargused asjad veerevad.
- laps teab, et Õun kasvab puu otsas.
- laps teab, et ÕUN on väga tervislik
- laps oskab võrrelda kahe ÕUNA suuruse järgi, kasutates mõistet suur/ väike
1.Päev
"TERE MINA OLEN ÕUN"
Koht: rühmaruum
1. Luuletus" Õuna korjamise õpetus" E.Niit
Tegevused luuletuse ajal: lapsed nopivad puu alt õunu korvi
2. Õuna vaatlemine- kuju, värvus
Kompimine - kuju, pinnaomadused
Nuusutamine - lõhn
Võrdlemine.- suurus, värvus ( erinevad värvi õunad)
Järjestamine- suuruse järgi
3. Katse: erineva kujuga asjade veeretamine- veereb sest on ümmargune
2. päev
Koht: Õues
Tegevused :
- Otsimine pargist õunapuud
- Vaatleme, nuusutame, maitseme
3.päev
ÕUNAUSSI LÕUNA
Koht: rühmaruumTegevused
1. Lõikame õuna pooleks
Mõiste : pool
Võrdlemine: suurem-väiksem
2.Uurisime seemneid luubiga ja otsisime õunaussi luubiga
3 Vaatlus- kas kõlbab ussitanud õun süüa?
Õpetaja loeb luuletuse:
Üks uss kord mööda ladvaõuna roomas,
ta oli juba hambaid õuna sisse löömas.
Õun aga käratas; Mul on lõuna!
Uss köhatas; Oi, vabandust ja läks otsima teist õuna.
5. Päev
Koht- rühmaruum
Materjalid- plastiliin
Voolimine- Õunad maas
6.Päev
Koht- rühmaruum
Materjalid- papist taldrik, värviline paber, käärid, liim
Kleepimine- puuviljavaagen
7.Päev
Koht - rühmaruum
Materjal- tööleht, harilik pliiats
Tegevus -Interaktiivne pildimäng ühiste tunnustega pildipaaride leidmiseks. Interaktiivne pildimäng, kus õpilasel tuleb kindla tunnuse põhjal leida paariline.
ANALÜÜS
Mis õnnestus?
Septembri kuu oli põnev, kõik õnnestus nagu planeeritud. Kõige põnevam oli luubiga õunaussi otsimine. Vahvad tegemised tõid värskuse meie igapäeva tegemistesse.
Mida võiks muuta?
Veel rohkem mängulisust sisse tuua. Rohkem tegemisi õuntega.
Kommentaarid
Postita kommentaar