Kooliks valmis
Koolieeliku arengu hindamine toimub meie majas mänguliste võtete abil “Koolivalmidusmängu” põhjal.
Koolivalmidusmäng on erinevate mänguliste ülesannete ja tegevuste komplekt, mille läbimine näitab
Koolivalmidusmäng on erinevate mänguliste ülesannete ja tegevuste komplekt, mille läbimine näitab
1)lapse kognitiivset arengut: sõnavara, sõnalisest juhisest arusaamist, lugemise algoskust, mälu, arusaamist matemaatilistest mõistetest (geomeetrilised kujundid), joonistamis- ja kirjutamisoskust, kohamõisteid ja orienteerumist, võrdlemisoskust, üldistamisoskust
2)lapse sotsiaal-emotsionaalset arengut: iseendaga toimetulekut, koostöö tegemise oskust, käitumisreeglite tundmist, kohanemist uue keskkonnaga, tähelepanu ja keskendumisvõimet, korraldustest arusaamist ja oskust nende järgi tegutseda, reageerimiskiirust.
2)lapse sotsiaal-emotsionaalset arengut: iseendaga toimetulekut, koostöö tegemise oskust, käitumisreeglite tundmist, kohanemist uue keskkonnaga, tähelepanu ja keskendumisvõimet, korraldustest arusaamist ja oskust nende järgi tegutseda, reageerimiskiirust.
Mängulisi võtteid laste koolivalmiduse hindamiseks viiakse läbi õppeaasta lõpus, enne arenguvestluseid lastevanematega.
“Koolivalmidusmängu” rakendatakse tervikuna või kombineerituna teiste hindamistegevustega, nt. lapse arengu hindamine.
Arengu jälgimise mäng (K.Kibrits, J. Rebane, R.Varik, Ilo, 2010) alusel.
“Koolivalmidusmängu” rakendatakse tervikuna või kombineerituna teiste hindamistegevustega, nt. lapse arengu hindamine.
Arengu jälgimise mäng (K.Kibrits, J. Rebane, R.Varik, Ilo, 2010) alusel.
Kommentaarid
Postita kommentaar